Akşam üstü mide bulantım kemik ağrılarım arttı reglim de 7 gün gecikmisti bende bende acile gittim doktor boğazında biraz kızarıklık var antibiyotik yazdı bende reglimin geciktiğini söyledim ona göre eğer gebelik varsa antibiyotik kullanmayın diye kan testi yapmasını rica ettim bana dediği şu. Gidip eczaneden test al ben burda sana kan tahlili yapamam. Test alsam doğru çıkıp çıkmayacağı ne malum dedim siz kan tahlili yapın ki ben de ona göre ilaç kullanayım yok dedi bende çıktım öyle bir şey var mı acilde kan tahlili yapmama gebelik için