veysimehmet 9 haftalık hamileyim saat 8 den şuana kadar lavabodan çıkamıyorm küçük abdestim çok aşırı geliyor normal mi
Melekkk06 veysimehmet normal o haftalarda herkes yaşıyor bu durumu dikkat edin enfeksiyon çabuk kapılıyor o haftalarda
dygskerem veysimehmet ilk aylar ve son aylarda çok oluyor normal bazen bebek de aşağıya tepiyor yada kafası baskı yapıyor normal yani her ayda
veysimehmet Melekkk06 benim zatrn aşırı derece de enfeksiyonm varda Ben ilk gebeliğimde geç yaşadm işaret çıkma bunda çok erken oldu Su tüketimim hiç yok normalde de yok Normalde de hiç lavaboya çıkmam kolay kolay
Melekkk06 veysimehmet işte çok su tüketmeniz lazım enfeksiyon için rahim idrar kesesine baskı yapıyor tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorsunuz ondan kaynakli
sibelkilic veysimehmet bende çok su ıcıyorum dılım damagım kuruyor ama hamıle degılım sonrada surekli tuvaletteyım hamıle olsam heralde orda otururum😃