Tortilla_ anladım çok teşekkür ederim biz de ev için bir düşündük te en iyisi bizde gidip bir bilgi alalım daha net olacak, kuralı sistem bize pek uymuyor çünkü kiradayız malum hem kira hem o ödeme zor gelir ama böyle peşinatla 5 ay sonra teslim edeceklerse süper olur