Nur60 Arkadaslar bebeğim 1 aylık oldu. Emzirdikten sonra kusuyor bazı günler hiç kusmuyor ama bugün her emzirme sonrasında kustu bazen sozıntı seklinde bazen ağız dolusu. Henüz dr kontrolüne gitmedik ne önerirsiniz n eyapmak yada yapmamak lazım
Nur1805 Nur60 benim kızımda reflu vardı 7 aylık olana kadar ağız dolusu sürekli kusardı kusana kadar da ağlardı yavrum inşallah sizinki öyle değildir genelde bebekler fazlasını kusar belki bugün fazla süt icmistir çünkü benim bebeğim hergun gece bile kalkıp kusardı hem ağzından hem burnundan ve boğularak
canparcam123 Nur60 oğlum 2 ay 19 günlük doğduğu günden bu yana böyle doktora söyledim hemde kaç doktora kilo almasında sıkıntı yoksa sorun etmiyoruz diyor..bir doktor bebeklerin iradesi olmadığı için doyduklarini anlamıyorlar fazlasını çıkarıyor..bir taneside mide kapakçığı büyüyor ondan dedi. Bir taneside gaz dan dolayı kusuyor ve benim oğlum kolik bir bebek zaten. genelde çok gazi olduğu zaman kendini kasıyor alttan çıkaramadığı için ağızdan çıkarıyor
Tuana4747 Nur60 27 günlüğuz bizde yaşıyoruz bugün gittim hasteneye doktorum içini temizliyor kusması daha iyi rahatlıyor ve fazlasını cikariyort dedi
CansuBsrr Nur60 Reflü olabilir hırıltısı ve öksürüğü de varsa Dr götürün bizim vardı hırıltı kusma öksürük reflü çıktı gaviscon kullanıyoruz
Nur60 Deletedmom114 az emzriyorm o zamanda kusuyor anlamadım gitti emzirirken tıkanıyormus gibi nefesi kesiliyoms gibi oluyor hamen omzuma alıp rahatlamasını bekliyorum
Nur60 Nur1805 büyük ihtimal reflü gibi geliyor sizin dediğiniz kadar yasamıuoruz ama huzursuz oluyo bazen kusana kadarkusunca susuyor😔😔
Nur60 canparcam123 kilo alımı baya iyi Aslında dr sorun etmeyebilir belki bizimkinide. Ama bende ne yapacağımı sasırdım emzirmeye korkuyorum. Bazen sırtüstü yastıkta uzanırken durduk yere tıkanıyo öksürmeye baslıyo sanırım kusacak gibi oluyo yattığı için geri yutuyo
Nur60 Nur60 kustuktan sonra ne yapmam lazım ağız dolusu kusunca midesini bosalttığı için aç mı kalıyor acaba diye yarım saat sonra emziriyorum yine yanlısmı yapıyorum acaba ne kadar beklemek gerek
canparcam123 Nur60 benim ki şuan bile kıyafet yetiştirmekte zorlaniyorum benim üzerime de kusuyor bazen ister istemez..
Nur1805 Nur60 benim bebeğimde kusunca rahatlıyordu ve huysuzlugu ağlaması bir anda kesiliyordu inşallah değildir üzmeyin kendinizi siz mutlu olun bebeginizde mutlu olsun inşallah değildir fazlasını kusuyordur bir doktora götürün isterseniz içiniz rahat eder ve bebeklerde olabiliyor reflu
Nur1805 Nur60 hırıltı ve öksürük eşlik ediyor fışkırarak ağız dolusu kusardı çoğu zaman kusana kadar ağlar kusunca susup direk buyurdu rahatlardı çünkü testi yok normal muayene ilede anlasılıyor falan 1 yaşından sonrada devam ederse farklı bir hastalık vardı ismini hatırlamıyorum onun için film falan cekiyorlar
Nur60 CansuBsrr evet hırıltısıda var hatta sanki boğazında balgam varmıs gibi. Bütün oklr reflüyü gösteriyor 🙄 gaviscon ise yarıyormu tamamen kesiyormu kusmayı
Elvininannesj Nur60 benim kizm 6 aylık olacak hala kusuyor 2 kere doktora gittim karın ultrasonu da çekildi bişey çıkmadı gazı vardır dedi doktor ki o zamana kadar dikkat etmemistim gerçekten kusma sırasında gazda çıkarıyor kilo alımında sıkıntı gormuyolarsa dikkate almıyorlar yani bizde olan buydu emzirince bı sure yatırdım basini biraz yüksek koydum ama dediğim gibi durum bı an önce geçmesini bekliyorum 🤗🙄
mystery34 Benim kızımda reflü var. Hırıltı, kusma, öksürük hepsi var. Günde 4 defa beslenmeden 15 dk önce motilium şurup ve aptamil ar mama kullanıyoruz. Ciddi anlamda azaldı kusmalar. Eğer kilo alımınız iyiyse sıkıntı yapmıyorlar. Bizim kilo alımı durmuştu.
Zera Nur60 Benim oglum da oyleydi az da emse cok da emse kusardi kilo alimi iyi oldugu icin sikinti yapmamistik 6. Aydan sonra birden kesildi kusmalari😌