20 aylık olmamıza 2 gün kaldı.. cenaaabuuuu rabbülll alemiiiiin. Artık iyice fenalık gelmeye başladı. Çekiştiriyor cimcikliyor tepeme çıkıyo. İmdat diye bağıracam artık. Tamam artık kesme zamanım geliyor sanırım. Ben bu satırları yazarken olmayan jilet gibi tırnaklarıyla mememi çiziyor. Neyse bu da geçer beee 😂😂😂