Evet bugün bismillah diyip başladım. Oğlum normalde Manuel ana kucağında sallanarak uyuyordu , yatakta asla durmuyor sürekli ayağa kalkıp kendi yataktan iniyordu uyumak istemiyordu bugün ana kucağıda kırıldı ve banada cesaret geldi🤣
Hala destekli uyuyor tabiki güncel 10.5aylık neler yaptığımı yazıcam(bu gece başladık)
Öğle uykusu için
Duş+masaj+perde kapama yapıyoruz
Akşam uykusu için el yüz yıkama-diş fırçalama-perde kapatma
Yanına uzandım emzirdim emmesi bittikten sonra istikrarlı poposuna vurup piş piş yaptım (normal uyku saatinden 30dk geç yatırdım direnemedi) tabi yaklaşık 45dk boyunca piş piş ve popo vurma devam etti, kendini bir sağa bir sola attı ama sonunda bugün için galibiyet oldu. Benim için çok büyük başarı🥳🥳 hergün post açıp takip edicem. Belki benimle birlikte başlamak isteyen olur