Sutlukahve-12 Kızlar oğlum 1 E başlayacak , hep bi kadın öğretmen olur istemiştim neden bilemiyorum anacız diye belki , öğretmeni erkek sizce değiştirsem mi bilemedim bi soğukluk var içimde
simseklivekalpli Sutlukahve-12 öğretmenimiz erkek. Başka erkek öğretmenler de var okulda ama ilk baştan sınıfı toparlayan bizim öğretmenimizdi. Mantık/duygu dengesini çok net kuruyor. Ben erkek öğretmen olduğu için mutluyum açıkçası. Önyargılı yaklaşmayın bence
GezginPaNDa Sutlukahve-12 bir öğretmen olarak söylüyorum ki kadın öğretmenler çok daha disiplinli ve sıkı davranır. erkek öğretmenler relax rahat takılırlar
Sutlukahve-12 oylesinebiri__ ya bilmiyorum İşte bende tam olarak çözemedim . Hani Küçükler ya çok sert olur mu acaba hani kadınlar bi tık daha farklı
Sutlukahve-12 somurtkansirin ya bilmiyorum İşte bende tam olarak çözemedim . Hani Küçükler ya çok sert olur mu acaba hani kadınlar bi tık daha farklı
Dondurmalikahve Sutlukahve-12 Ay öyle şey olur mu benim kendi öğrencinin öğretmenim erkekti pamuk gibiydi. Hatta şu an şirin babaya benzemiş 😂
oylesinebiri__ Sutlukahve-12 benim sınıf öğretemenim kadındı bana bi gün çok sert bi tokat vurmuştu 1 sınıfta sonra erkek öğretmenim oldu çok iyi biriydi hem öğretmen hem veterinerdi okul bitince gidip veteriner kliniğine oturuyor du çok iyi bi öğretmen di bilmiyorum belki şu an yaşamıyor dur bile çok yaşlıydi ama iyiydi benim kardeşim de ilkokula başladığında öğretmeni erkekti oda çok disiplinli bir adam di bana göre kadınlar daha sert yani ayrım yapmaya gerek yok hepsi anne babasının çocuğu
pinkfloyddd Sutlukahve-12 öyle isteğe göre sınıt değişiyorlar mı acaba bende istemediğim biriyle aynı sınıfta olacak olursa değişmelerini istesem değişirler mi acaba
sarikavun Sutlukahve-12 babam sinif ogretmeni emekli olali da bayaa oluyo hala cocuklarla iletisime gecisine hayranimdir. Bi meslegi yapanlari kadin erkek diye ayirmak bence dogru degil. İlkokul 1 ogretmenim kadindi hala nefret ederim kendisinden 2. Sinifta ogretmenim degisti mustafa hocam can hocam o kadar merhametli o kadar dusunceli bi adamdi ki anlatamam.
AlinaEmreHan1 sarikavun Çok doğru Benim de orta okul öğretmenim kadındı hala nefret ediyorum kendisinden, yaptıklarından Adını bile hatırlamak istemiyorum
mhtpdrmz Sutlukahve-12 ya öğretmeni nerden öğrendiniz acaba? Şube, okul no çıkıyo edevletten ama öğretmen ismi yok hiçbir yerde okul sayfasından falan mı öğrendiniz bizim okul sayfası paylaşmamışta
Khaleesi_ mhtpdrmz okulun resmî sitesinde 2025-2026 1. Sınıf kura sonuçları diye açıklamış bizim okul listeleri
muge46 Sutlukahve-12 oyle dusunme cnm benim de yegenim vardi hocasi bayandi ve utanarak soyluyorum zorbaydi ve hic anac degildi kavga gurultu mahkemelik derken okul degisikligine gittiler ve hocasi erkekti ama oyle bi insandi ki o erkek hoca muazzam biriydi neler yaptim cocugum gitsin diye o hocaya gercekten cok emek verdim ki adres degistim gittigim adresin hem elektrik hem dogalgazini ustume almami istediler onu da yaptim ama okulu kaldiramadi benim oglum geri almak zorunda kaldim okuldan bu yil tekrar 1 e gidecek allahim cocuklarimizi guzel kalpli insanlarla karsilastirsin uzun oldu kusuruma bakmayin
Laden Sutlukahve-12 benim ilkokul öğretmenim erkekti. Gerçekten dünyanın en harika öğretmeniydi şuan müdürlük yapıyor. Her yıl doğum günümde mesaj atar hala. Koca kadın oldum aklıma geldikçe sevgiyle anarım. Hiç öyle düşünmeyin. Ben şahsen çok sevinirim erkek öğretmen olsa. Bizim daha şube bile açıklanmadı
annediyebiri Sutlukahve-12 benim kızım oyun grubuna giderken spor hocası erkekti korkuyordu sırf bu korkusundan dolayı oyun grubuna devam etmedi işi nedeniyle babasını çok göremiyordu ona bağladım bende erkek öğretmen korkusunu. Çekiniyor erkek öğretmenden çocukların mizacına bağlı üzülmeyin başladıktan sonra eğer alışamıyorsa değiştirebilirsiniz