Smilebaby_ dyson v15 kullanıyorum. İlk bosch unlımıted 8 aldım başlığında sıkıntı yaşadım halı seçiyor denildi evde halılarımda kullanadım iade aldılar. Daha sonra dyson v15 aldım gerçekten çok başarılı parkedeki halılardaki toz koltuktaki tozu çok çok başarılı şekilde çekiyor zaten kum gibi haznede görülüyor. Tek eksisi v15in ağır ve basmalı ilk zamanlar basmaktan zorlanıyordum ama kullana kullana alışıyosunuz. V12 çok daha hafif tek sıkıntı hazne küçük bazen tek süpürmede bile dökmek gerekebilir ama ben 2 3 4 süpürme bile boşalmasam tam dolmuyor. Kısaca dyson kullanıyorum ve memnunum