benoyleuygungordum___ Süreç nasıl ilerliyor nereye randevu almam lazım randevu alıp gidince takıyorlar mi hemen kaç DKK sürüyor ağrılı bı işlem mi kızlar yazar misiniz
kuccukpremsesinannesi benoyleuygungordum___ kadın doğuma randevu alıyorsunuz. Onlar gebelik testi istiyor bir de gün/saat veriyorlar size. Bana spirali al gel demişlerdi. O saatte gidip taktırdım.
sibelkilic benoyleuygungordum___ bende devlette taktıranlar ertesı gune benım randevu vermıstı aıle planlamada takıldı 2 dk bıle surmedı acısız sadecw sonradan kanama ve agrı yasıyorsun ondanda agrı kesıcı kullan dıyorlar 1 hafta ılıskk yasak
somurtkansirin benoyleuygungordum___ annem rahatsızdı ilaçlı spiral takıldı devlette 2 kere kendimiz almadık yukarda arkadaşımız kendi almış,15/20 dakika falan sürdü sonrasında biraz ağrısı oldu ama ikiside düştü vücut kabul etmedi herhalde en son ameliyat oldu
minikem benoyleuygungordum___ Önce jinekolojiden randevu alacaksınız sonra doktor sizi ria randevusu için yönlendirir. Rahim ağzının açık olması büyük ölçüde ağrıyı azaltıyor ya kırkınız çıkar çıkmaz ya da regl iken taktırmanızı öneririm.
kuccukpremsesinannesi benoyleuygungordum___ çok sürmedi 10/15 dk bile yoktu heralde. Ağrı konusuna hiç girmeyeceğim. Herkeste farklı galiba ben 1 ay ayrı çekip geri cikarttimistim çünkü
Melekkk06 benoyleuygungordum___ hiç ağrılı bı işlem değil kan veriyorsunuz beta sonra kan sonucunuzla gidiyorsunuz 5 dakikalık bı işlem sonrasında hafif sancinjz oluyor
kuccukpremsesinannesi prenseskus valla hastanenin karşısında medikalci vardı yeride onlar soylediler ordan aldım
somurtkansirin aybus6101 şöyle annemin sürekli kanaması oluyordu ondan zaten ilaçlı spiral takıldı ama özellikle adet döneminde mi takıyorlar bilmiyorum kendim kullanmıyorum
mihraninannesi010725 benoyleuygungordum___ ben taktırdım kadın doğuma randevu aldım doktor muayene edip aile planlamasına yolladı orda taktılar bende sadece kasık ağrısı oldu zaten 1 dk bişeydi sonrasında 2 ay kadar kanamam oldu az az bitti şuan düzene girdi çok şükür ücretsiz taktılar bu arada