Süresiz bir şekilde kapatmak mümkün mü, bilmiyordum ancak telefon sessizde ise sesli bildirim gelmez. Eğer uzun görüşmeler yapacaksanız hemen yandan sessize alabilirsiniz. Kısa görüşmede de bildirim sesi rahatsız etmez diye düşünüyorum. Açıkçası 10 yıldır rahatsız olduğum bir şey değil.😅