Aselbade ben hiç bardak koymadım yuz üstü uyumayı seviyor uyuyamayinca çıkardım ilk günden beri bardaksiz .. Bu arada ben kremi 3 gün kullandım bi daha kullanmadım benimki de ellettirmezdi bende bezine sürüp taktım bastirdim önüne hafif öyle bulaştı kremi .. 10 gün dolunca doktora götürdüm iyilesmisti.