sevgice Ya bu bestironu kullanmaya başlayalı 1 2 hafta kadar oldu kakada noktacik noktacik koyu bordo lekeler var acaba bu damladan dolayı olabilir mi? Bebeğim 4.5 aylık 6 damla kullanıyorum.
Omerberat sevgice biz sidefer kullanıyoruz.demirden sonra kakada bazı değişiklikler olması normal hele rengi ve kokusunda.rengi yeşile çalar, kokusu da biraz kötüdür.ondan olabilir.bebis kaç kilo ise o kadar damla kullanın🌸
sevgice Mom103 Thanim acaba başka bi şey mi ki ? Ama bestirondan sonra olmaya başladı. Bi doktora sorayim olmadi. 💆♀️
deletedmom719 sevgice bizde de hiç sıkıntı olmadı. Ama her bebek farklı işte. Bence 3 5 gün ara verin damlaya. Bakalım bestiron dan mı anlarsınız.