40ima kadar emzirebildim sonra özel sebeplerden üzüntü sıkıntı stres sütüm iyice azaldı bebeğim süt gelmiyor diye ağlaya ağlaya memeyi bıraktı tutmadı bende pompayla sagiyordum ama en son çay kaşığı kadar çıkınca ümidimi yitirip bıraktım
Bir de üstüne kanamalarım çoğaldı doktor ilaç tedavisi başlattı 2 ay ilaç kullanacagim bebeğim su an 4. Ayına girecek acaba ilaç tedavim bitince bebeğim tekrar memeyi tutar mı sütüm tekrar geri gelir mi ya da gelmesi için ne yapmam gerek