İyi akşamlar herkese normalde kızımın uykusu iyidir hatta dün gece de çok güzel uyudu fakat bugün 10:30 dan beri hiç uyumadı diyebilirim 2 kere 10 dklık uykular.. atak haftasından olabilir mi? Yani 1 buçuk saattir anakucağında sallıyorum çoktan uyuması gerelirdi gözleri faltaşı gibi açık ne yapacağım