zeynepsd 3 aylıktan beri oto koltukta öncesi puset zaten sıkıntı yaşamadık . Alıştı yani çok küçükten . Ben arabada mecbur olmadıkça kucakta seyahat ettirmedim hiç. sonradan alışkanlık edindirmeye çalışmak zor oluyor arkadaşımdan biliyorum bebeği 1,5 yaşına geldi 9 aylıktı oto koltuk kullanmaya başladığında çocuk hala feryat figan