Merhaba,
Bebeğim henüz 15 aylık. Ama kakası geldiği zaman yere çömelip kaka diyor ıkınıyor ve bakıyorum hep kakasını yapmış oluyor. Çişini henüz öyle söylemiyor. Annem tuvalet eğitimine başla diyor. Lazımlığa açıkcası alıştırmak istemiyorum sonra tuvalete oturmaz korkusuyla ama normal tuvalete de henüz oturmak istemiyor. Annem de biz bütün çocukları lazımlığa oturttuk hiç problem olmadı diyor 😅 Sizce çok mu erken?nasıl bir yol izlemeliyim? Yeğenlerim tuvalet eğitimini 1.5 yaşında çözmüşler o yüzden aslında bende öğrensin istiyorum.Bu konuda tecrübeleriniz varsa yazarsanız sevinirim