babybabyt Kızlar çocuktan önce ne gerek var, derdim şimdi ihtiyaç olduğunu gördüm kullanan varmı aranızda kafama takılan bunlarda mop kaldırma özelliği varmı onu anlamadım…
Nikita babybabyt bende q8+ aldım. Her gün iki kez tüm evi süpürüp sildiriyorum. Mis mis. Kendini temizlemesi zaten ayrı bir olay ♥️
Alparslannnm @babybabyt ben de bir kez çalıstrdım iki oda temizledikten sonra 51 şarj ile tekrar şarj etmeye başladı istasyona döndüğünde sizin de öyle mi acaba
babybabyt Alparslannnm 2 oda siz mi seçtiniz yoksa kendisi mi sonlandırma yaptı benimki odalar bitince dönüyor istasyona şarj durumunu hiç dikkate almadımm zaten bende 22 gündür aldım birkaç kez çalıştı
Alparslannnm @babybabyt odayı ben seçtim sadece oraları temizlesin diye ama her istasyona dönüşte şarj oluyor
babybabyt Alparslannnm evet o normal zaten kendini şarj edecek ve istasyonda kalıcak sürekli bu doğal durum zaten