Sema345 1 ay önce ikinci normal dogumumu yaptım ve tuvaletim çok bastırdığı zaman idrar kaçırıyorum. Normal mi acaba hiç yaşayan var mı
Miracinannesi52 Sema345 konuşan bağımsız nasıl geçti sancı süreci ve doğum bende 3 ay sonra ikinciyi doğurcam da merak ediyorum
doga2535 Sema345 kegel egzersizi önerdi doktor bana. İlk doğumumdu başka düşünmüyorum da ama tavsiye ederim. Çok faydası oluyor.
sancarmom Sema345 Normaldir herhalde ilk dogumumdu o zamanlar aşırı gaz kaçırıyodum elimde değildi pansuman yapardım dikişlerime kabızlıkta çoktu ıkınmadan dolayı travma kaldı