Benim kızım iki buçuk aylık bizde erken mi başladı ne oldu bilmiyorum bu hafta aşırı zor geçti krize girecek derecede ağlıyor , girdiğinde asla bir şeyle avunmuyor gözlerini kapatıp sadece ağlıyor ne kadar uzun süre aç dursa da memeyi kabul etmiyor ,uykusunda eli kolu ve mırıltıları hiç durmuyor ne uyuyormuş gibi ne de uyanık ben daha şimdiden çok yoruldum benim kızım gibi olan var mı bu ayda