Dondurmalikahve [silindi] Çocukların yerine büyükler, özellikle anneler daha çok heyecanlı bence 🤭 [silindi] Allah zihin açıklığı versin tüm çocuklarımıza ❤️ Amin canım 💜
Laden Dondurmalikahve ya seninle tüm heyecanları aynı anda yaşamamız peki🫶 Bazılarının öğretmeni bile belli olmuş. Bizimkinde hala geçici şube yazıyor ya
Dondurmalikahve Laden Aynı zamanda doğmuş olmalarını güzelliği 🩷🌸 Bende açıklandi yazılınca, geçici şube yazısını görünce ay bizim ki neden açıklanmadı diyordum.🥲 Sanki ilk kez okula gönderecek gibiyim 😄
muge46 Aciklandi cnm okulun ismini internetten arat 2025-2026 1.sinif kura sonucuna tikla sayfa sayfa cikiyor subesi ve ogretmeni gorebilirsin
Dondurmalikahve muge46 Bizim ki daha açıklanmamış. E okula düşeceği yazıyordu. Okulun sitesine de baktım yoktu.
mutlu864_ Dondurmalikahve çok kişi belli olduğunu yazmış ama bizimde belli değil çok heycanliyim bende hem kızımın hemde oğlumun belli olucak merak içindeyim
Dondurmalikahve mutlu864_ Milli eğitim bu işleri kademe kademe olduğunu yazmış chatgpt bende e okula bakıyorum okula da baktım yoktu. Yine baktım yok. Saat 5 i bekliycem artık.
Laden Dondurmalikahve bazılarının öğretmeni bile belli biz daha şubesini öğrenemedik😂 Zaten uyum haftası iki gün olacakmış. Perşembe ve cuma günleri 2 saat. Bizim buradaki diğer okul bu şekilde yazmış. Nasıl uyum haftası bu anlamadım ben cidden
Dondurmalikahve Laden Saçma bir sistem bu zamana kadar bekletmeyip önceden belli olsaydı 1 hafta uyum süreci olarak tamamlanırdı. Ne saati yeterli ne de günü daha önce anaokuluna gittiği için az çok okula alışık diye tatmin ediyorum kendimi
Laden Dondurmalikahve evet gittiler ama burada daha fazla öğrenci olacak. Kocaman bir bina ve çok daha fazla saat kalacaklar. Uyum haftası adı üstünde yani alışsınlar diye yapılıyor. Aşırı saçma olmuş ya
hepyerdeyizz Dondurmalikahve Duygulaniyoruk böyle şeylerde 🥹şuan iki yaşında Bı bakmışım okulu olmuş falan ayy kaç yaşında başlıyorlar ki okula ay
Dondurmalikahve hepyerdeyizz Ay olarak hesaplanıyor zorunlu 72 ay 6,5 yaşında benim ki 78 aylık şu an
hepyerdeyizz Dondurmalikahve şey sen kimsin djdjd arkadaşımız da tanidiksindir muhtemelen 😂😁 ya çok teşekkür ederim daha var o zaman