Kızlar bişey sorucam kızıma üç ay önce falan tuvalet eğitimine basladım ilk yapıyordu sonra sanırım agrılı kaka yaptı sert ve poposu çatlak olmuş tuvaletini tutuyor dört bes günde yapıyordu krem kullandık poposunun acısı çatlağı gecti ama hala yapmıyor karnı vs de agrımıyor galiba kakasını yapmadıgı için ama bugün beş gün oldu neden yapmıyor bunu anlamadım normal mi sizce sizin cocuklarımızda böyle mi kakası serttir yumusasın diye osmolak da kullanıyorum ama yok kakası sert değil zaten cok kabız gibi drğil ama yapmıyor ne yapabilirim Allah askına ben bi akıl verir msiiniz