Artık cidden kafayı sıyırdım uykusuzluktan yani böyle bir çocuk olamaz herşeyi düzenli saatli mutlaka gündüz 2 uyku yaptırıyorum bi öğlen uykusu bir de 6dan önce mutlaka yarım saatte olsa uyuturum gece uykusu içinde 9da başlarım emziririm sallarım yok yani çocuk uyumamaya yemin etmiş gündüz uykularında zorluk çıkarmıyor gece uykusuna geçişte bişi oluyor gece kalkıyor asla uyumuyor artık sinirden ağlıyorum yorgunluk uykusuzluk karıştı 11 aylık oldu bugün ben ne yapmalıyım nasıl uyutucam bu çocuğu biri bişi desin bi akıl versin delirmek üzereyim