binnur37 Serpil51 Ben kullanıyorum bu sene aldım . Chia salatalık kefir karıştırıp içiyorum Az maydanoz limon suyu salatalık birazda su bızztlatıp içiyorum .. Hatta bazen evde nugget yapıyorum bulamak için Mısır gevreğini onda çekiyorum 🫣
tombikinannesi Serpil51 arzum kullanıyorum çok iyi üstelik buz kırma özelliği de var donmuş meyveleri de biraz su ile birlikte çekiyo
biimiyomyardimet Serpil51 ben arzum alacaktım ama kayınvalidem english Homedan almış hediye olunca bişey diyemedim, ama çok memnunum gayet güzel oluyor ☺️
cauuv2 Bende alcam burda bekliyim benide etiketleyinn. Suan teyzeminkini kullanıyorum da markası silinmiş baya eski. O da geri alacak kendisninkini. Yeni alcam
cauuv2 Bugün baktık hatta cekim gücü olarak calısan kız fakiri önerdi bilemedim ama genel olarak da fakiri sevmem