Kızım 25 aylık geceleri hep kuru kalkar çok nadirdir tuvaletini yaptığı. Sabah tuvalete götürünce de beze değil tuvalete yapar çişini. Çişin geldi mi deyince söyler. İki gündür her çişi geldiğinde kendisi söylüyor. Bazen yakalayıp tuvalete götürüyorum bazen bezine yapıyor. Bir bebeğim daha var 6 aylık ve bir ay kadar bütün gün tek başımayım. Bu bir ay içinde bezle devam etsem motivasyonu kırılır da sıfırlar mı acaba diye bi korku içerisindeyim açıkçası