kursatmommy yepyenianne34 bende 2 doz yaptırdım zaten ağızdan damlatıyorlar acı vs yok ilerde hastalanırsa daha kolay atlatıyorlar tek yaptırdığım özel aşı bu imkanınız varsa yaptırın bence