bero1414 sanırım ödemeden dolayı öyle bilemedim bizimki düzgündü 🤷🏼♀️ bizim doktor sürekli altını açın, yıkayın pipisini, vazelin sürün. 15 dk falan açık kalsın falan dedi öyle toparladık.
Üzülmeyin bu günlerde geçer zaten yorgunsunuz birde kafanızı yormayın 😌
Ve bir de bizim hamağımız vardı pipisi sızlayinca başlardı ağlamaya hamağı salladikca susar uyurdu hamak da olmasa ne yapardık bilmem 🥲