sibelalperuraz Kızlar merhaba Oğlum 5ay 20 günlük bugün doktor kontrolünde kalpte üfürüm var çoğu çocukta olur önemsiz denir ama yine de çocuk kardiyoloji görsün içimiz rahat etsin dedi.. sizde oldu mu bu durum çok endişelendim.
aslhnkrts sibelalperuraz kızımda doğduğunda vardı kardiyoloji takip etti kapanmış zamanla kapanıyor dediler
edizz183_ sibelalperuraz oldu canım Hiç korkma kansızlıktan yada b 12eksikliğçbfen oluyor biz kardiyolojiye gittik bişey çık adı şükür
ldb sibelalperuraz yok yok korkma 13 yaşımdan beri biliyorum holterler takıldı aylık tansiyonlarımı inceledi. Ve ergenken düşük tansiyonum vardı. Nasıl oldu bilmşyorum düzeldi. Hamileyken gittim kalp doktoruna o da küçük bir üfürüm var dedi zaten biliyordum. Hamileliğim biraz zor geçti yani zor dediğim çabuk yoruluyordum. Yani bi tarz epik durumlarda kendini belli ediyor yoksa problem yok. Korkma