Tazeanne0134 Mrvalpr tek çocuk zor çünkü hep seninle olmak istiyor ama 2 çocuk daha zor her şey 2 katı oluyor ama oyun vs derken biraz üstümden iniyorlar bende az nefes alıyorum 😂 ama tek çocuk öyle değil
maygirl Mrvalpr bana göre hepsi zor😀1 den sonrası dahada zordur tabi muhakkak..1 anne herseye yetismeye calisio herseye bölünmeye calışıyor çünkü🥲
Mrvalpr simseklivekalpli kesinlikle katılıyorum oğlumda tek olduğunda çok sıkılıyordu sürekli tv ye sarıyordu
[silindi] Mrvalpr oglum 7 yasindayken 3 oglu olan bi arkadasim sende de ne varki tek cocuk hic cocuk demisti ozaman icimden kizmistim cocuk cocuktur her cocugun kendine ait zorluklari vardir diye o sene hamile kaldim ve suan oglum 10 kizim 2bucuk yasinda ve o arkadasimin nekadar hakli oldugunu simdi daha iyi anliyorum tek cocuk hic cocuk cidden 2ve 3 cocuklu annelere allah peygamber sabri versin😂
Ess92 Mrvalpr 3 çocuğu bilemem ama tek çocuk hiç çocukmuş iki çocuklu olarak bunu söyleyebilirim sadece
3kedili2bebekli Mrvalpr ben hep 2 cocukluydum yani bebelerim ikizler ama tekte gördüğüm kadarıyla tek çocuk hiç çocuk gerçekten 😂 evet zor bir çocuk olabilir evet mızmız aglak olabilir huysuz olabilir ama tek yani tek anne bunalir babaya verir baba bunalir anneye verir uyku saati bir çocuk uyur ve oh denir ardında 2. Çocuk yok uyutulacak yemek saati tek çocuk yerse yer yemezse yemez ikisi birden yemek düşüncesi yok hasta mı ardında başka çocuk yok başka sorumluluk yok darlandin bakıcı mı tutcan tek çocuk verirsin kreşe bakıcıya iki çocukta öyle olmuyor hastalığı yemesi içmesi uyutmasi yikamasi hele tek başınaysan 2 çocuk yıkaması ya en basiti o bile savas yedirirsin biri yemiyorsa digeri ondan görür sevdiğini de yemez uyutacaksik biri uyumak istemiyorsa diğerini de uyutmuyor birbirleriyle oynarlar büyürler diyorsun kiskanlik krizi bitmiyor oyuncak kavgası bitmiyor dışarı çıkıyorsun durmadı mı ikisi de durmuyor biri kucak dediyse diğeri de kucak diyor ay bitmiyor bitmiyor 😂 tek çocuğum olsa 2. Çocuğu yapmazdım çok şükür Allah bana 2 çocuk birden verdi zor ama yine de çok güzel eğer bana benim bir çocuğum var 10 çocuğa bedel diyen biri olursa da feci linclerim burda ona göre hiç kimsenin tek çocuğu 10 çocuğa bedel olamaz bunu çok çocuklu annelere bari demeyin çünkü inanın sizin 10 çocuğa bedel dediğiniz çocuktan 2 tane var bende
cikolatahurma Mrvalpr şuan ikiyiz iyiyiz şükür 🤭 üçüncüyü rabbim nasip ederse bı 5 yıl sonra düşünebiliriz😁
Prensescilek Mrvalpr iki tabi ki 😂 şuan iki çocuklayım biri 5 yaşında diğeri 2 aylık kafayı yememe ramak kalmış 🙂
zynprvlfsn Mrvalpr Bende 3 çocuk var, 3 çocukta yetememe durumu oluyor yani çocukların hepsini aynı anda mutlu edemiyorsun, tek çocuk varken daha kolaydı herşey, 2 çocuk varken biraz zordu ama 3 çocukla çok daha zoooor.