Normalde çok titiz acayip düzen seven biriyim. İkinci çocuğum olduktan sonra yaş 34 10 yıl aradan sonra ikinciyi yaptım bir dönem gözüm hiçbirşey görmedi. Böyle anlattığınız gibi hasta gibiydim elim kolum kalkmıyordu ev işini de umursamadım yani sadece günlük yaşanacak kadar yapıyordum. Şimdi bebeğim 6 aylık oldu yavaş yavaş kendime geliyorum. En azından iş yapmaya isteğim geldi 😃 genel temizlik için kadın alıyordum bulamadım. Malum yaz sonu camlar perdeler aldı başını gitti. Bebeğimde hiç durmuyor. Yarın annemi çağırdım gel bebeğe bak bende camlarımı silip perdelerimi yıkayayım dedim. Çocukla mümkün değil çünkü. En azından onları yaparsam evin içinide derim temizliğini yavaş yavaş yaparım. Niyetine girmiş olmak bile bir adım benim için 😃