derya98 syldz61 hemşire gerek görmüyorsanız yaptırmayın zorunlu değil demişti 6. Ayda şimdi zorunlu olmuş yaptırmasam mı diye düşünüyorum 12. Ayda zaten yapılacak
syldz61 Bakanlık takvime koyacak yakındır, salgın dozu diye geçiyor. Ülkemiz çok göz alıyor malesef ve kızamık kızamıkçık kabakulak hala görülüyor.