zweifachmama Arkadaşlar ayın 29 unda gözüküyor yani yarın ilk kez çekicem paramı eşim benim banka hesabımı e devlete tanınladı oraya yatarmı acaba bilgisi olan varmı yoksa halk bankasına mı gitmeliyim