Kızım 16 aylık oldu önceden anne baba kuşa kı gibi sesleri çıkarırdı artık hiç biri yok öğretmemize ve sürekli konuşmamıza rağmen karşılık alamıyoruz bu arada komutları alıyor getir götür ver gidelim vs her şeyi anlıyor ama konuşma yok bir de ortalama 20 gündür yemek sorunu başladı ne güzel yemek yerdi şimdi kesildi bu bi dönem mi yoksa endişelenmeli miyim