biyb Buzluğa koyduğumuz sütü nasıl kullanıyorsunuz dışarı çıkarken nasıl ısıtıyorsunuz dışarı çıkmadan kaç saat önce çıkartılmalı ne kadr süre de eriyo bilgi verirmisiniz
MayaliHamur biyb ben buzluktan üst dolaba çıkarıyorum orda salıyor buzunu dışarı çıkıcaksam ısıtmıyorum evde vericeksem çok kaynar olmayan suda 1-2 dk tutup veriyorum öbür türlü içmiyor yani buzluktan direk çıkarıp benmari usulü yapınca içmiyor
biyb MayaliHamur peki dışarda kendiliğinden ısınıyo mu tekrar ısıtmaya gerek kalmıyo dimi bazılarından termosa sıcak su koyup ısıttıkslrını duydum
MayaliHamur biyb hemen vericekseniz eğer evet ama vermicekseniz ılıyor zaten yaz ayında ama kışın termos gerekiyor tabç
Mrvekrn MayaliHamur merhaba buzluktan çıkan sütün bozuldugunu nasıl anlarız Bu üzerindeki yağları çalkaladığımda karışmıyor kesilmiş gibi bi görüntü var bozulmuşmudur
MayaliHamur Mrvekrn uzun süre durduğunfw yağ yüzünde birikiyor ama çalkalayınca dairesel karışıyor bozulduğunda kokusu iğrenç böyle yumurta akı çiğ tavuk kokusu gibi tadıda iğrenç oluyor bebek almıyor zaten içmiyor