Herkese öncelikle hayırlı akşamlar diliyorum 🫶 11 aylık bir bebeğim var ve eşimle Eylül 5 de tatile gideceğiz nasipse 4 gün kalacağız. Kızımızla ilk tatilimiz olacak 🥲 Aslında ben götürme taraftarı değildim ama eşim bu konuda çok ısrarcı davrandı 🙂↕️ Emzirmiyorum ama nasıl geçecek biraz tedirginim açıkçası 😆 Yakın çevrem de sadece eşin tatil yapacak, sen çocuk bakacaksın diyor bana. Eşim bu konuda destekçi böyle bi sorun yaşayacağımı sanmıyorum açıkçası ☺️ Bebişle tatile giden tecrübeli annelerim nelere dikkat etmeliyim kesinlikle bunu alın giderken diyeceğiniz neler var? Şimdiden teşekkür ediyorum 🫶🫶