Kızlar oğlum doğdu doğalı aktif oyunlar oynarız kitaplar okuruz bır yasından ıtıbaren etkinlik setleri yaparız kalem tutmayı bır yaşında ogrendı bır buçuk en geç , durum şu ki sımdı beş yaşında ve bu yasa kadar da böyleydı hep oyun ıstıyor
Kişi ayırımında yk gelen mısafırlerden bile hadi maç yapalım hadi satranç oynayalım hadi basket oynayalım puzzle yapalım sürekli seçenek sunuyor 🥹yanı bugün parka gittik arkadaşımızla üç arkadaş kızlar vardı onların kız biraz mızmız o oyunu sevmem kaydıraktan kaymam yanıma oturma gibi oğlumda sürekli dıbınde sunu oynayalım mı bunu oynayalım mı yanına oturuyor 😩 esımle bugün konuştuk ne yapmamız gerek bilemıyorum dönemsel mi desem beş senedır böyle 😀 büyüdükçe oyun ıstegı mı azalacak bilemiyorum yaşayan var mı bu durumu?