Kızlar şimdi birşey soracağım.
Biz normalde salonda yatıyoruz 5 aydır. Artık yatak odasına geçmeyi düşünüyoruz sırtımızı ağırdı koltukta malum 🤦🏼♀️
Şimdi sorum şu bizim yatak odası akşamları sıcak sabaha karşı hafif serin oluyor. Bebeğimi de nasıl giydirsem şaşırdım şuan banyo ettirdim üstünde kısa kollu body var altında şort. Sizce değiştireyim mi üşür mü bir de cam açacağız ordan da esinti geliyor. Tabi pencereyi eşim görmeden kapatırım gece yarısı 😄