2prenses1anneee kızlar ben yoğurduktan sonra fırında pişiriyorum yağlı kağıtta hem koku fazla olmyor hemde uzun sürmüyor pratik oluyor bilen varmıydı bu yöntemi🤣
aslananne27 2prenses1anneee Bnde hep öyle yapıyorum kızartmayla uğraşmayım diye her yer batıyor 🤣azıcık kuru oluyor ama
[silindi] 2prenses1anneee bilen varmıydı bu yöntemi🤣 Bilmeyen yoktur bence Ama tercihim kizartmadan yana 😄
maygirl 2prenses1anneee bnde boyle yapiyorum direkt firında..kizartlmis yiyecek olsam direkt kizartir yerim ustunede fırına neden atayım ki diye düşünüyorum.😀o sekilde cokta ağır oluyor biz nefret ediyoruz resmen..
Pirasalipuding 2prenses1anneee genelde köfteli yemekler yaparsam fırında yapıyorum ama sadece köfteyse kızartmayı tercih ediyorum daha lezzetli oluyor