oznurice 3 aylık bebeğim son 1 haftadır kakasını çok zor yapıyor 3 gün kaka yapmadı aşırı şekilde ağlama krizine giriyor sakinleşmiyor zaten kolik bebek . Ne yapacağımı şaşırdım öneriniz var mı? Lavman ve fitil hariç lütfen !!
TugceceM oznurice zeytinyağı bi kaşık verebilirsiniz anne sütü alıyorsa bi hafta yapmaması normal diyorlar zaten. Yağ ile karnına masaj yapılıyor birde
altay2123 oznurice acı elma yağı kullanıyorum ben gaz için ama kakasını yapmakta da kolaylık sağliyor bebeğime
TugceceM TugceceM hakiki doğalsa bi zararı yok diye biliyorum ben kullandım bebeğime çünkü.. gene siz bilirsiniz tabi sadece anne sütü veriyorsanız bi hafta bekleyin sadece karnına yagla masaj yapın youtbeden gaz masajı yazın videodakiler gibi işe yaradığı oluyor onun dışında yapck çok bişey yok lavman fitil felan öneriliyor
altay2123 oznurice masaj yaparak iki damla göbek deliğinin etrafında masaj yaparak sürüyorum birer damla da ayakların altına sürüyorum çok şükür biraz zaman geçtikten sonra çıkarıyor gazını