cilekli_soda buketlal alışmıştım uzun süre sonra tekrar bi kaç olay yüzünden korkmuştum postta yazılanları okuyup cesaret bulayım inşallah sende korkma bazen zevkli oluyor alışana kadar koridor ışıgını açık tut tv açık kalsın izlemesende kısık sesle ben ilk zamanlar salonda yattım epey bi Allahın izniyle bir şey olmaz dua oku bol bol
flumazenil buketlal sen eşinle evde kaldığında sizi kim koruyorsa sen yalnız kalırken de yine seni koruyacak olan odur. Duanı et Allahın izniyle hiçbir şey olmaz 🌸
Deletedmom_897 buketlal Ay bayılırım tek kalmaya 🙈 hic korkmayın kendinize zaman ayırın işte mis gibi fırsat
yildizmom-2023 buketlal kötü şeyler düşünmeyin. zamanla alisirsiniz. şuan benim eşimde gece vardiyasinda mesela 1 seneyi geçti alistim
busraufukilbilge 15 gun gece gunduz tek kaldim esim seyahata cikmisti is icin 😂 cocukla ilgilenmekten korku falan gelmedi aklima , kaldiki sizin alt katta tanidik var , ben ailemden ve kayinvalidemlerden 600 km uzaktayim kimseciller yok buralarda 😂
-Cedric- buketlal benim oğlum 20 günlükken eşimin başka şehire operasyona gitmesi gerekiyordu. 1 ay boyunca yapayalnız kaldım gurbette kimim kimsem yoktu . Ama yine de olumlu tarafından baktım. Bebeğimi nasıl büyütmem gerektiğine karışan olmadan, sütümün az veya çokluğu hakkında saçma sapan zorbalıklara maruz kalmadan mis gibi kafam rahat bir şekilde oğlumla vakit geçirdim . Olumlu yönünden bak korkacak hiçbir şey yok inan bana 🌺
Ococila Ben ilk atandığımda küçük bir ilçede bodrum gibi bir evde tek yaşıyordum 6 ay tek yaşadım asla alışamadım korktum geceleri yatamazdım ama sonra evlendim çocuklarım oldu şimdi bazen eşim şehir dışına çıkıyor çocuklarla kalıyoruz mis gibi çocukları uyutup ev bana kalıyor çocuklarım var diye hiç korkmuyorum sizde yalnız değilsiniz bebeğiniz var yanınızda hemen alt katınızda kayınvalideniz var hiç korkmayın tadını çıkarın ama lohusasınız kendinizi de zorlamayın korkarsanız annenizi vs çağırın alışana kadar
BongomyaPrensi buketlal bende tekim çoğu zaman eşim gece vardiyasında oluyor veya mesaiye kalıyor zamanla alışıyorsun ama ben en son İstanbul’da olan depremden sonra tekrar korkmaya başladım evimiz yeni ama deprem yani insanı korkutuyor yaprak dökümü canlı yayın açıyorum youtubdan telefonda uyurken evde ses oldu mu daha çabuk dalıyorum yoksa evdeki herşeyden ses geliyor gece minicik tikirtida ödüm kopuyor ben böyle buldum çözümü
BongomyaPrensi Ha birde koridor ışığını açık tutuyorum gece bişey lazım oluyor veya oğlumu WC ye götürürken karanlık olmadı mı daha az korkuyorum
yagmur35yy buketlal yalnızlık çok güzel kızım uyuyo alıyor elime cips telefon vakit geçiriyorum alıştım artik
Karacahanim buketlal senin 4. Torunun sen gel mi😕 Allahim sen bana sabır ver. Kadın master yapmış işte biraz sende ogrensene bu işleri mübarek.
buketlal Karacahanim alt katımda ama gelmiyor bile evden çıkarken eve girerken kapısını çalıyoruz görsün diye gelse de kapıdan görüp gidiyor 5 dk
dndkksal buketlal En azından 40 gunluk olana kadar esinin evde olmadığında biri kalsa yanında psikolojimen daha iyi hissetmen icin. Biz oyle yaptık 40 dan sonra oğlusla kalıyoruz
peragizz buketlal hep tek kalıyorum. Şimdi bir de 1,5 yaşında kızımla tek kalıyorum. İstersek herşeyi başarabiliriz 🙏🏼iyi şeylere odaklanalım yeterki.
birannebirogull buketlal bence hiç kimseyi çağırma be korkma da ben gündüz bile evde kalmaya korkardım eşim bazen gece vardiyasına kalıyordu bi gün iki gün öyle öyle alıştım film açıyordum salonda koltuğa yatak açıyordum mısırımı patlatıp çayımı demleyip keyif yapıyordum hamileyken bile tek kaldım en son gece tek kaldığımda bir gün sonra suyum geldi doğuma gittim 🤣 eşim o gün evde olmasaydı Allah yardımcısı olsun derim hep 🤣 bebeğim doğduktan sonra da tek kaldığım günler oldu kocam yokken bende oğluma sarılıp uyudum boşuna mı doğurduk 🫠🤣