Canss3535 ne yaparsan yap ilk sene hep hasta oluyorlar zaten bırak hasta olsunlar 1 sene sonra göreceksin neden bunu söylediğimi. Bağışıklık güçlendirici sadece balık yağı veriyordum. Zaten meyve falan hergün yiyen bir çocuktu ona rağmen ilk senemiz hep hastalıkla geçti. Şimdi hastalanma konusunda çok az maşallah diyim 😁 bağışıklığı o mikropları ala ala güçlendi diyebilirim