humakus_1 Bugün bebeğimi sağlık ocağına götürdüm 3 aylık olduk gayet iyi dedi sonra ben ve eşimin kilo ve boy istedi
cnhavva humakus_1 sadece bebeginin degil ki aile takibi yapiliyo bizim de boy kilomuzu vs sisteme giriyolar hep kontrollerde eksik olursa sorun yasiyolarmis
Kayra_68_aksaray humakus_1 humakus_1 bizden de istemişti boy kılo tansıyon 40 yaş üstü kişilerden kan alıyorlardı birde normal olan birşey bence
meryy46 humakus_1 artık baba ve annenin de boyu kilosu isteniyor izlem takip ediyorlar bize de bakmıştı hatta bel çevresini olcmustu