Akze18 Kızlar ankarada bugün savaş uçakları geçiyor gündüzde oldu şimdi de oldu tam evin üstünden geçiyor tabi başka yerlerde olmaya da devam ediyor korkuyorum açıkcası çok ürkütücü ses ne olabilir bilgisi olan varmı
balmelinam Akze18 ankara’nin neresinde oturuyosunuz ben de bugun cok duydum 30 agustos icin calisma yapiyo olabilirler diye dusundum🧐
Akze18 balmelinam evet canım öyleymiş eşim dedi ilk onu aramak niye aklıma gelmediyse ama gerçekten korktum Rabbim savaş vermesin bize savaş altında olanlata da yardım etsin çok kötü bişey
Akze18 oylesinebiri__ evet canım öyleymiş tarihi unutmuşum Allah devletimize milletimize ordumuza güç versin
hepyerdeyizz Kitsu haha ben de Korkadim hele hava karanlık gibi ve kariisksa bide uçak sesi aklım çıkar 😂
Akze18 hunilimomy evet öyleymiş tarihi unutmuşum unutmasam da daha önce hiç böyle olduğunu hatırlamıyorum başka bir şey olmasında Allah göstermesin
Akze18 huda1903 bilmiyordum canım sizde daha çok olmuştur ses valla gurur verici evet ama bikneyince korkuttun
Damyy_ Akze18 gösteri için hazırlanıyorlar. Ankaralılar korkmayın diye paylaşım yapılmıştı 😂 neresindesin