Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim 40 günlük, yalnızca anne sütü ile besleniyor. Son bir haftadır sütüm bazı zamanlar o kadar tazyikli geliyor ki çocuk boğulacak gibi oluyor. O kadar rahatsız oluyor ki kıvranıyor boğazına kaçıyor, çok kötü. Ağzından çekiyorum memeyi, resmen çeşme gibi her yere fışkırıyor, büyük ihtimalle hava da yutuyor uğraşırken çok da gaz oldu…
Bu soruna bir çözümü olan var mı arkadaşlar?