shdsf 2 senedir uykusuzluk çekiyorum. Emzirmeyi bıraktım, biraz düzelir gibi oldu. Gene de gecede 2 kez kalkar. Mesela 1 de uyandı, 40 dkdır uyutmaya çalışıyorum. Yatağa koyuyorum geri kalkıyor. Daha ben hiç yatıp uyuyamadım. Bebeğiniz daha çok küçük, bir şey demek için çok erken. Ama inşallah benim kızım gibi olmaz. Yenidoğanken bile ne gece ne gündüz uyumazdı. Tüm günüm uyutmaya çalışmakla geçerdi, uyuturdum 15 dk sonra geri uyanırdı. Allah yardımcınız olsun