Bebeklerinizin tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz? Uykuda mı uyanıkken mi? Pilli törpüyle mi tırnak makasıyla mı ? Benim kızım 3 aylık, normalde törpüyle uyuduğunda kısaltıyordum ama artık büyüdü ve tırnakları hızlı ve fazla uzuyor törpü iş görmüyor. Geçen gün uykusunda tırnak makasıyla kesmeye çalıştım ama yanlışlıkla etini kestim ve çığlık atarak acıyla uyandı uykusundan. İnanılmaz kötü oldum, şimdi tekrar kesmeye korkuyorum ama öbür türlü yüzünü çok çiziyor. Nasıl yapmak lazım bilmiyorum