Anneler selam saçlarım dökülüyor yer yerde minikde olsa oyulma var kan değerlerim düşük çıktı 2aya yakındır ilaç kullanıyorum ayrıca cildiyeye de gittim ilaç yazdı Hergun saç diplerime kullanıyorum oda 1ay oldu başlayalı evet şükür çıkan saçlar var ama dökülme devam ediyor birde uçları çok yıprandı sizler neler kullanıyorsunuz hangi şampuanları birde ısıdan korumak için hangi ısı koruyucuyu kullanıyorsunuz teşekkür edrim