Yeni doğum yaptım 15 gün önce
Yaklaşık 5 6 gündür de su gibi ishaldim. Sağlık anksiyetem ishalden sonra el sallamaya başladı 3 4 gündür doktor doktor geziyorum tahliller temiz ama ben hastalık buluyorum kendimde biri bitiyor birini başlatıyorum ve asla doktorların dedikleri bir şeyin yok lafına inanmıyorum yeniden yeniden farklı doktorlara gitmek istiyorum yeniden tahlil vermek istiyorum vücudumda sürekli bir şey buluyorum önceden kendimdim tolere ede biliyordum şimdi çocuğumda var ona yetemiyorum resmen 3 4 gündür çocuğu da saldım hastaneye koşmaktan ve korkuyorum ona yetememekten ben araştırdıkça mı bilmiyorum vücudum sürekli farklı tepkiler veriyor dün dilinden burnuma gelen sızı vardı burnum zonkluyordu resmen bugün kollarımda kızsrıklık var nokta halinde son 6 senem geçer demekle geçti
Çok zor geçiyor 🥺 şimdi ailemin yanındayım şükürler olsun ki çok destek oluyorlar 1 ay sonra eşimin görevi bitecek kendi evime geçeceğim ve tek başıma çocukla ne yapacağım bilmiyorum