Kızlar kızımın doğum günü 1 Ekim’de normalde ama kuzenim 22 Eylül’de okulu başlıyor. Erkene çekmemi istedi bende tamam demiştim ama annemler mantıksız olduğunu söylüyor bir yanım gününde yapmamı söylüyor bir yanım kuzenimin istediği gibi çünkü eğer kuzenim olmazsa bana pek yardım eden olmaz herkes akşam doğum gününe gelir ikram lik yapar ama hazırlık balon süsleme tek başıma işin içinden çıkamam ama erken kutlamak da saçma mı olur bilemedim eğer yaparsak 17-18 gibi olacak yani 13 gün önce falan olacak eğer gününde yaparsak da 28 Eylül’de yada 5 elimde yapıcaz pazar olmazsı için eşim yardım etsin diye sizce saçma mi erkene çekmek yoksa olur mu bilemedim