nazlimazlum kızım 3 yaşında oğlum 11 günlük normal doğum yaptım bebek iri olunca çok fazla yırtık oldu dikişlerim var ve evde yalnızım eşim bile yok şuan diyorum ki doğum en kolay kısmıymıs kızımın psikolojisi bozulmasın diye sürekli onun kardeşi oldugunu anlatmaktan sevmesini söylemekten yoruldum emin olun doğum bi anlık gelip geçiyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah