Rabiiul Rahat bir şekilde kavradı, ağzına götürdüğünde rahat yiyebiliyor. Tatlı kaşıpı biraz daha uzun ve ince ya munchkin biraz daha tombik kalıyor. Yorumlarda paslandı vs diye görmüştüm o yüzden emin olamamıştım ama şu anlık öyle bir şey yaşamadım. Çok uzun süre olmadı kullanmaya başlayalı o yüzden tavsiye ederim diyemeyeceğim ama şimdilik memnunum